İptal ve İade Koşulları
İADE POLİTİKASI
Politikamız 7 gün sürer. Satın alma işleminizden bu yana 7 gün geçtiyse, maalesef size geri ödeme veya değişim sunamayız.
Bir iadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız koşulda olması gerekir. Orijinal ambalajında da olmalıdır.
İade edilemeyen diğer ürünler:
- Hediye Kartları
- İndirilebilir yazılım ürünleri
- Bazı sağlık ve kişisel bakım ürünleri
İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma belgesi gerekir.
Lütfen satın alma işleminizi üreticiye geri göndermeyin.
Yalnızca kısmi geri ödemelerin yapıldığı belirli durumlar vardır:
- Açık kullanım belirtileri olan kitaplar
- Açılan CD, DVD, VHS kaset, yazılım, video oyunu, kaset veya vinil kayıtlar
- Orijinal durumunda olmayan herhangi bir öğe, hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerle hasar görmüş veya eksik parçalar
- Teslimattan sonra 7 günden fazla iade edilen herhangi bir ürün
GERİ ÖDEMELER
İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade ettiğiniz ürünü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca geri ödemenizin onaylanması veya reddedilmesi konusunda sizi bilgilendiririz.
Onaylanırsanız, geri ödemeniz işleme konulur ve belirli bir gün içinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanır.
Geç veya eksik geri ödemeler
Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.
Ardından kredi kartı şirketinize başvurun, geri ödemenizin resmi olarak kaydedilmesi biraz zaman alabilir.
Sonra bankanıza başvurun. Geri ödeme yapılmadan önce genellikle işlem süresi vardır.
Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen info@edoria.com.tr veya Whatsapp’tan +90 530 674 06 30 numarasından bizimle iletişime geçin.
Sorularınız için bizimle iletişime geçin:
📞+90 530 674 06 30
📧info@edoria.com.tr